ORDER FORM

Name:
address
Email Address:
contact no
list of order
payment menthod

Form provided by Freedback.

Ahad, 1 September 2013

INTIM GEL - RM56


MISS-V INTIM GEL RM 56.00

berfungsi membantu mengembalikan intimasi/ghairah wanita. Gel berubat yg diadun dgn herba tradisional membantu menyuburkan dinding faraj dgn melancarkan peredaran darah pada tisu2 lmbut didinding faraj. herba akan mengakti
fkan sel2 sensitif faraj setersunya meningkatkan ghairah terutamanya di bhg 'clitoris' spya lebih berghairah. amat elok utk mereka yg sudah menopos, faraj kering dan wanita yang tidak bernafsu tidak kira usia. gel ini berubat dimana ia bole mencegah dan mengubati fungus di dlm faraj lalu mencegah keputihan.

Kebaikan IG: RM 56 + POSTAGE SM 7 SS11

1. Mengetatkan bahagian Intim
2. Memberi Kepuasan Maksimum
3. Mencegah Bau di Tempat Sulit
4. Mencegah Pengeringan
5. Membunuh Bakteria dan Fungus
6. Mengatasi Masalah Keputihan
7. Mengatasi kegatalan sekitar vagina
8. menjadi pelincir

Cara Penggunaan:
1.Picitkan gel ke jari telunjuk
2. Picit sehingga size 10 sen
3. Masukkan kedalam bahagian intim
4. Sapukan kedinding vagina sedalam yg boleh
5. Nikmati kepuasannya..









NOTA PENTING::::::::::::::: 
IG ADALAH UNTUK SEMUA GOLONGAN WANITA YANG BELUM BERKAHWIN DAN TELAH BERKAHWIN.
1) UNTUK YG BELUM BERKAHWIN SAPUKAN DI SEKITAR VAGINA UNTUK MEMBUNUH KUMAN DAN MENGHILANGKAN KEGATALAN SETERUSNYA MENGELAKKAN KEPUTIHAN. 

2) UNTUK YG TELAH BERKAHWIN DAN INGINKAN SEMARAK CINTA DI DALAM HUBUNGAN SUAMI ISTERI. FUNGSI UTAMA IALAH UNTUK MENGETATKAN VAGINA, MENCEGAH BAU DI TEMPAT SULIT, MENCEGAH PENGERINGAN, MEMBUNUH BAKTERIA DAN FUNGUS, MENGATASI MASALAH KEPUTIHAN. BAGI YG TELAH BERKAHWIN GEL INI DIMASUKKAN KE DALAM VAGINA DI SEKITAR DINDING VAGINA DAN NIKMATILAH KEPUASANNYA!!!!









cara guna gel
"sapukan ke dalam vagina guna jari sedalam yg boleh. ini adalah utk mengaktifkan sel2 di "vagina canal" atau laluan vagina spya lebih sensitif. Ramuan herba akan melancarkan peredaran darah sehingga ke "kelen***" dimana ada sa
tu titik ghairah dipaggil "G-SPOT". gel ini akan mematikan fungus2 dan bakteria di dlm vagina lalu mencegah terjadinya... keputihan. apabila bersih dinding vagina akan menggebu dan subur serta lembap kembali. boleh digunakan oleh sesiapa saja tanpa mengira usia. ada juga wanita yg masih muda tetapi hilang ghairah kerana tiada sensitivity especially selepas bersalin. elok utuk mereka yg faraj kering kerana ia menyuburkan dan kembalikan kelembapan semulajadi dan amat2 sesuai utk mereka yg menghampiri peringkat menopos dan yg telahpun menopos. insyaallah gel berubat ini dapat mengembalikan keremajaan vagina dan mengembalikan keghairahan yg semakin lupus."



Tiada ulasan:

Catat Ulasan